The Sims 3 Leva livet

Jag länktar värkligen till det nya expantionspaketet kommer! :D




Postat av: penny

Hej Louise! Jag längtar jätte mycket tills det kommer ut för jag kommer nog köpa det.. Om jag får hoppas. Och det borde va rea på alla pryl & expansion paket typ att dom kostar 99 mycket bättre... :D lÄNGTAR! är kvälls nöjen och destination bra vilken av dom ska jag köpa?? :O //Pennan

2011-05-20 @ 19:10:39
Postat av: Tuatua

Till Penny: Det till att det skulle vara bättre om dom kostade 99, på Cdon.com för någon månad sedan kostade ungefär alla Sims 3 99. ^^

Och det om att du inte vet om du ska köpa Destination Världen eller Kvällsnöjen, Jag har båda dom spelen, och jag tycker att Destination Världen är bäst.

Vad vill du helst ha?

Kvällsnöjen:Vampyrer, Nattklubbar, Kändisar, Mer instrument?

Destination Världen:Resor, Äventyr, Lära sig nya färdigheter, t.ex Kampsport, Mumier?

Om du mumier är kul.. :P

Hoppas du kan få lite "hjälp" av detta. ^^

2011-05-20 @ 20:31:27
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: cken

Jag förstår det! :D

2011-05-21 @ 09:39:47
Postat av: Mathilda

nice

2011-05-21 @ 14:00:42
Postat av: Penny

Till Tuatua: Hej! Tack för tipsen.. Jag har inte sett att det kostat 99.. Jag är väl sent ute som vanligt.. :( Aja hoppas det kostar 99 igen för annars tror jag inte jag får köpa det... :'(

Förresten tack för hjälpen! Vet du hur man får andra världar utan att vara medlem på någon sida.. ? //penny

2011-05-21 @ 14:10:51

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0