Film tips - Cast away

Igår kväll såg jag på en film med familjen. Cast away! Det handlar om en postfirma som skulle flyga och lämna några paket, som en helt vanlig dag för dem, men så krarsar planet och bara en överlever. Han kommer till en öde ö och måste överleva. Jag såg inte hela början men så länge man ser från att han fastnat på ön så har man typ sätt hela ^^ Så varför är filmen så bra? Dels det att man får en massa bra tips på hur man överlever men också dels det att den är så känslofylld! Altså, jag började storgråta när jag sätt klart den! Jag bröt totalt ihop! X'D Igenkligen blev jag ledsen innan den slutade men endå grät jag i slutet. Jag grät typ i 20 min efteråt ^^

Om du är känslig, tänk på att: När han ska fixa sina tänder, spola över det... Och var berädd att titta bort om ni inte gillar blod i början.

Betyg: Kanonbra av 5 möjliga (Hehe..)

Postat av: MegaBritney

Jag har sett den! Den var sjuuukt braa!! Jag grät också xD

Men det var ju såå läskigt när han var i havet och gjorde illa benen så att det blödde. Vågade inte titta då xD

2011-11-02 @ 13:10:45

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0