Fortfarande sjuk

Hehe, jag har varit sjuk hela veckan! Sååå jobbigt! Igenkligen inte så jobbigt, jag får vara hemma och sova och sitta vid datorn hela dagarna! Men jag saknar de i skolan och jag missade dansen som jag går på T_T Men jaja..

Igår kände jag mig bättre, jag kunde följa med till utvecklings samtalet på skolan, men när jag vaknade idag kände jag mig mycket sämre!

(Jag vet att jag fortfarande har bloggproblem, men jag ska fixa det! Troligtvis är det en bild eller en länk som är problemet så när jag hittat den ska jag ta bort den och förhoppningsvis försvinner spärren på bloggen)


Postat av: Apollonia

Jag menar inte att vara elak men du är typ alltid sjuk! Typ ca varannan vecka. Snälla bli nt sur nu!

2011-11-17 @ 18:46:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0