Miku som engelska läxa

Jag blev just klar med min min engelska läga! Miku Hatsune! XD Det låter kanske lite konstigt ^^ Men just nu i skolan på engelskan fick vi välja nästan vad vi ville att ha som läxa så jag valde att göra en Power point om Miku! ^^ Så jag är klar med min PP och i morgon eller någon dag ska jag presentera den och prata en massa på engelska :)
Om ni vill veta unjefär vad jag har att säga kan ni klicka HÄR och spola till 0:39 :)

Postat av: Mathilda

Bäst spel ever! ^^

2011-11-07 @ 19:56:32
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: MangAnime

Nice :D Miku <3

2011-11-07 @ 22:51:34
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

Kan inte fatta att du sluta med panfus bästa blogg.

Asså drömmer jag en mardrömm? ja jag kommer sakna dig Lomise! Jag hatar värkligen nutiden, vill ha tillbaka som det var förr :(

Hej då föralltid!

a_v_p

2011-11-08 @ 23:22:39
Postat av: Anonym

hej jag har ett förslag. det där där uppe där lomise blogg står mm. istället för att du har den mlp ponnyn som du har nu så kan du ju sätta dit den som föreställer dig :) men det är bara ett förslag

2011-11-11 @ 11:34:22

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0