Klippt mig

Här är ett videoinlägg med min "nya" frisyr :) Vet inte om videon syns men den ska göra det hehe. Och jag har inte hunnit se hur hela blev, har bara sätt när jag redegerat. Hoppas inget blev fail! :S Men ni fattar nog oavsätt :D
Okej, så ni ser att jag la den ena videon vid sidan om, det är för att se hur jag såg ut innan och gemföra och så :) Lekte lite med funtionerna på redegeringsprogramet. Jag ville använda mitt nya! Men jag hade inte hunnit instalera småsakerna som man ska göra efter man instalerat det :S

Postat av: himeln11

Hej Lomise! :D

Vill du ha ett manga/anime-tips på film?

Jag har ett! ;)

Inu Yasha! Sök bara på youtube och ta första avsnittet! Jag älskar den serien! :)

Den finns som bok också, manga-form, och man läser från höger till vänster! :D :D LOL!

Läs den!

Den e så grym!

Hej då!

//himeln11

2011-09-21 @ 12:15:44
Postat av: Ly

Hihi :3

Har bara ett litet TF-tips. Fjortis :D

Eller typ anime :P Liksom animeögon man gör med smink.

2011-09-21 @ 19:17:45
Postat av: Erika

"...utan vi ska bara ha gruppbild och det SUGER SÅ FETT! slår ut med armarna" xDDD

Vad fin du vart :)

"Hustak" xP

2011-09-22 @ 19:25:36
URL: http://lps-erika.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Har du blekt det också? ^.^´

2011-09-22 @ 19:26:40
URL: http://lps-erika.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Angånde 3.20:

Bara så du vet ska de inte se ut som man har smink.

2011-09-24 @ 13:49:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0