5 saker jag lärde mig i Berlin

1: Det finns inga snygga killar i Berlin! Altså verkligen! Jag och alice letade och vi hittade bara 10 stycken! Och de var säkert turister! Och killarna hittade inte heller så många snygga tjejer! Det är skandal! xD När jag var inne i stan blev jag så glad att se snygga killar vart man än gick igen! <3

2: De har mycket bättre happy meal på Mc donalds! xD Man får välja, de har typ en meny på dem ^^
3: De uppmundrar rökning. Det var siggarett automater och reklam för rökning på flera ställen
4: De kan seriöst inte engelska! Visst, såklart några kunde men nässtan alla tyskar vi pratade med på engelska fattade inte!
5: Det finns vilda rävar mitt inne i Berlin. Jag såg en gå över gatan mitt på natten :P


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0