Inne i stan, småkrafs

Idag skulle mamma hämta våran bil som varit på lagning. På vägen hem gick vi till en Toys R us :P
Letade efter blind bags. De hade wave 3 men bara en kvar som jag redan hade :C Men köpte en annan på Ica Maxi :P Trodde att det var en som var med i serien. Jo visst var hon det men hon såg inte direkt ut som leksaken :S Men skit i det XP
Köpte en super mario nyckel ring också ^_^
Men besöket på Toys R us var inte för gäves. Jag fick ju nyckelringen!
Och dess utom såg jag att de fått in två stycken MLP set som jag velat ha länge :D
När jag köper de kommer jag få Scootalo, Cheerliee, Spike och en liten Celestia :3
Jo, jag kommer få en till Twilight, Sweetie belle och Apple bloom men det är väll kul att ha dubbel av vissa saker nu när man samlar :)

Postat av: siike

VILL HA! ;3

2012-04-05 @ 11:54:02

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0