Lindsey Stirling - Fiol idol!

Hittade en awesome fiolist/violinist som är asbra!
Min absolut favorit fiol tjej från och med nu!
(Hade ingen innan men endå ;))
Hon spelar inte bara extremt bra fiol utan hon även gör coola rörelser typ som dans till spelandet och hennes videos är superfina i sig också!

Om jag fick välja ett instrument att vara riktigt bra på skulle det vara sång, trummor eller FIOL! Och eftersom fiol är mest anourlunda och svåraste skulle jag valt det ^^

Postat av: Bella

sv; Jo jag har "photoshop elements 10"

kan man redigera videosar där ocksåå :0?

2012-04-20 @ 23:08:01
URL: http://blackpink.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Jag spelar själv fiol (Har gjort det i cirka 9 år, men suger ändå) Det kan vara jobbigt ibland att öva och så och det känns som om man aldrig blir bättre -_-´ men jag tycker det är ett väldigt vackert instrument. En favo sångare som jag har som även spelar fiol är Alexander Rybak :P Jag skulle vilja kunna spela nyckelharpa _ Det är liksom ett typiskt svenskt instrument, fast jag spelar redan piano med så jag anntar att man inte kan göra allt. Å just det jag håller just nu på att lära mig själv Servent of Evil- Len på piano, genom video och gehör eller vad det kallas när man kan spela en låt bara genom att höra tonerna och sedan liksom få ihop det :D

2012-04-20 @ 23:20:51
Postat av: Jenny

Hon är riktigt bra :) önskar också att jag kunde spela fiol!

2012-04-22 @ 21:18:24
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0