Om det med videoinlägget

Jo, jag filmade ett videoinlägg. Men när jag skulle lägga in videosarna för att kunna redegera dem så...
Såå.... Det kanske dröjer ett litet tag innan jag får över dem för att kunna göra videoinlägget Dx
Så när jag säger i videon typ "idag" så menar jag denna dagen och inte dagen som videon kommer läggas ut på.
Känns såååå ireterande! Kommer ju inte kunna ladda över blder! Men jaja, får bara få familjen att ta bort sina grejer på datorn så jag får mer minne!

Postat av: Ville

DEAR PRINCESS

Louise/Lomise

Hej jag har läst din blogg ett tag nu och ville bara säga att det är kul att se att det finns andra bronies här i Sverige (finns inte några i Norrland :C)... jag skulle gärna hålla kontakt med någon annan bronie... sååå... Eeyup får väll bara hoppas att du svarar på mitt mail eller något. DEAR PRINCESS

Louise/Lomise

Your Faithful Student, Ville

P.s This Email just got 20%cooler!!!

2012-04-17 @ 22:11:57
Postat av: Wierd

Du vet väl att det bara är killar som är brony's, tjejer är Filly's..Om du inte visste det

2012-04-18 @ 15:26:33
URL: http://vem bryr sig
Postat av: Ville

Filly's är hästens barn annars...

2012-04-21 @ 23:01:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0