Påsk läger

I helgen är det påskläger. Det är samma typ av läger som jag var på i nyår och nyåret innan dess fast nu är det ett påskläger. Det är på olika ställen varje år och i år är det där jag bor.
Det började igår och jag är fett otagg. Jag älskar lägret i sig men Jag + Läger = :C
Jag gillar inte att vara bland folk och gå på massa samlingar och sånt.
Jag har i alla fall lyckats att bara behöva gå på gruppsamlingarna... Det är väll alltid nått? Och det är ju det roligaste om nu nått ska klassas roligt ^^
Har inte nån bild eller video i samband med det men här är en musikspellista som ni kan lyssna på i alla fall som jag lyssnar på dagligen när jag inte lyssnar på radio. För jag har ingen Spotify, nooo!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0