Tråkig skoldag

Nääh! Idag är inte en bra skoldag! Det känns helt enkelt inte bra i skolan idag! Det hade varit ok om det var torsdag eller någon annan dag där det är lite mer blandat med lektioner! Men idag är det bara tråkiga lektioner. Kan trösta mig med att det inte har varit så ansträngande. Har inte behövt göra nånting typ. Bara genomgångar och grejer som inte har med ämnet att göra ^^
Hur är det med er idag då?
Jag hade tänkt börja "vlogga" eller vad det kallas när man video bloggar :) Jag tror jag vet varför de förra video ARNs jag gjort inte har varit på topp riktigt men nu har jag ju William från lillabloggen som inspiration nu också så det kommer bli mer videos!!! :)
Så här kan ni få ställa lite frågor jag ska svara på i videon :)
(varför jag inte svarar på frågor så ofta är för att jag nästan alltid bara fått blogg hjälp frågor som är lite svåra att svara på)
Så fråga på!! :)

(jag tråkigt bild xD)

 


Postat av: Fnidoz

Hej!

Jag bara undrar lite men hur många läsare har du i genomsnitt per dag? Och hur mycket skiljer sig det mot när du bloggade om panfu också?



Ps, läser din blogg VARJE dag, är typ beroende.



/Fnidoz

2012-04-16 @ 14:37:05
Postat av: Bella

Gillar duu glass??? :DD

2012-04-16 @ 14:40:58
URL: http://blackpink.blogg.se/
Postat av: Polly

Hej!

Jag undrar vilken är din favorit pony i my litte pony?

Och vilken är din favorit bakrunds pony (Som typ derpy)

2012-04-16 @ 14:50:19
Postat av: Elin ♥

Gillar du att ligga ner och låtsas att du är en morot? C:

2012-04-16 @ 14:59:22
Postat av: Glassen26 (panfu)

hej jag undrar när du börja gilla mylittelponny för jag läste inte din blogg då men börja nyss igen :D

2012-04-16 @ 17:59:46
Postat av: siike

Varför har du nt frågor och svar mer?

2012-04-17 @ 18:21:50
Postat av: Ninen!

Jag undrar vilken affär som är din favvo affär xD (Kan va på nätet oxå :P )

2012-04-18 @ 21:54:15
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0