Boda borg och nu 5 star camping

Då har man varit på boda borg! Det var kul! Det känns som att om man gör det i ett gäng med kompisar som är sportiga så får man massa fler stämplar. Okej det lät väldigt uppenbart ^^ Jag och familjen fick en grön, två röda och två svarta :) Vi var där i tre timmar. Tredje gången jag gjort det :) Fast det var längesen sist. ••• Just nu är vi i en stuga på ett fem stjärnig camping som har ett badhus vi ska bada på i morgon :D Och det finns troligtvis segway här ^^


Postat av: Ville

jag minns första gången jag var på boda bor.
Jag och min bästa vän fick mest stämplar i hela klassen. ^^

2012-08-02 @ 21:25:22
Postat av: Tilda

Vilken linje ska du gå på gymnasiet? (alltså till hösten :p)

2012-08-03 @ 00:09:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0