Första dagen..

Hur har ni det idag då?
Tja, min dag var ganska awkward... Först tog jag och Erika rätt spårvagn men att åt fel håll! Dock inte så farligt för vi kom i tid endå och hade endå bara haft tråkigt utanför i tjugo minuter om vi hade tagit rätt spårvagn så ^^
~
Kom i klass C! Eller ES12-C! (Erika kom i klass A.) Det var pinsam tystnad hela tiden typ! (Inte för att jag tyckte den var pinsam men ni vet). Eller jo, på lunchen var det mer pinsamt, för det är ju då det är meningen att man ska prata och sådär men när folk är tysta på lektioner är en annan sak :P
~
Det fanns några få som jag nu på en gång tänkte att jag kan bli vän med så jag typ försökte få kontakt med dem (dem = två stycken som höll på att bli vänner med varandra) och förhoppningsvis kommer jag bli vän med dem nån gång ^^
~
Det vara bara info idag obeysly! Och i morgon blir det mer av det! Fast kommer vara ute mera :P
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0