Lolita loppis

Okej, klockan är typ 12 men det räknas fortfarande som den 18-de!!
För det andra, dagens bilder är sådär för det var så himla dåligt ljus där jag var. Och jag tog bara det bästa så mycket finns bara på dåliga bilder, sorry.
Så! Jag skulle till Lolita loppisen! Yay! Hur kul som hällst! Bara det att... ughhh!! Läs om vad som hände längst ner!

Bild på lilla lolita mig ^^ (Tagen när jag kommit hem)
 
På loppisen var första intrycket "Nah, inte riktigt det jag letade efter" Men sen! "IIIIHHHHHH!!!! KRIMSKRAMS! :D" Men kunde dock inte kolla så länge för modevisningen skulle börja!↓ Som sagt är de bilder jag visar de enda som blev bra skärpa på. Men det var fler modeller!
Två av modellerna kände jag. Så jag frågade hur de hade blivit antagna eller så! Och de sa att man typ hade fått komma och frågat och blivit mätt och så... Depp! Om jag hade gått på det hade jag ju både vetat var det låg OCH fått va modell för de mest awesome typ av kläder! T_T
Jag frågade om jag fick ta kort på henne och efteråt frågade hon var jag bodde och sen sa hon att hon bor i Göteborg men kommer från Japan! Så awesome! :D En Japan girl!
~
Efter jag hade fotat de här tre hörde Emma vad de sa. Det avr typ "Åh, ingen har nånsin tagit kort på mig så!" och "Åh, va' söt hon var!" Hihi :3
~
Vill ha allt!!!! :D
~
Stocking cosplay! :)
Friends ;)
Vi gick till Göteborgs kalaset och sånt också. Var nog mer där än på loppisen men har inte så mycket att blogga om det :p Mina skor dödade mig! GAde glömt att det är just dem som jag alltid får skoskav av! :( Så har värsta skavsåret nu :P Aj... Men tur att jag inte tog mina MLP skor ia alla fall! För det regnade en del! Fast det var skit varm endå! Typ svättades i regnet! xP
~
Vad jag köpte:
~
Och nu till besväret DIT!
Först var jag vid SF (Totalt fel ställe!) och trodde att det var i närheten där! För trodde någon sa det igår.. Men som tur var kom Rebecca till min räddning! Fast fick vänta på henne i en halv timma dock... :/ Medans jag väntade kom det fram en kille och frågade om han fick ta en bild på mig ^^ 
Jaja. Så skulle vi tydligen till Järntorget. Ligger liksom totalt inte där jag trodde! Men litade på henne ;) Aja. Så kom vi dit (Vi = Jag, Rebecca + en som vi mötte igår) men vi visste inte var vi skulle sen! Vi visste bara typ "Draken". Så vi sökte på en massa Draken på våra appar men fick inte upp nått. Till slut fick jag fram en. Den låg nära.
Vi såg nåra i goth kläder som jag ville följa efter för de skulle säkert dit. Men i stället följde vi efter några sött klädda tjejer som de trodde skulle dit men tydligen inte.. Och i stället för att gå tillbaka gick vi väldens omväg för jag vågade typ inte bara gå tillbaka själv eller så. Men efter en kvarts gående så var vi tillbaka..
Och som tur var kom Celina! Så hon visade var det var. Och det var där min app sa att den var hela tiden! Så liksom "Ja~~!~~?". Så det var mitt emot Myrorna som jag har vart på flera gånger!
Liksom.... S.U.C.K! Så  om jag hade vetat att det hade legat där i morse hade jag varit där 12:08, typ när det öppnade. Men i stället kom jag dit 13:15.. Så man ba "JA! Ja, men då så!" 

Postat av: Ville

coolt ^^ det såg roligt ut.

2012-08-19 @ 10:43:10
Postat av: erika c:

HIHU jag såg dig där men var för feg tt säga hej >.<

Svar: Weeee... jag hade gärna velat träffa en läsare T-T
Louise/Lomise

2012-08-21 @ 13:02:25
URL: http://skrillmau5.bloggplatsen.se
Postat av: erika c:

du kanske såg mig.. >_<
jag hade rosa och svart lockigt hår och en svart lolita klänning och typ rosa strumpor x_x inte så jättevackört jag vet.

2012-08-21 @ 21:11:39
URL: http://skrillmau5.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0