Confusion imorgon

Så! Confusion i morgon! Och jag har ingen biljett... Sa jag det? Att jag inte blev registrerad? Så jag kommer inte kunna sova över eller nånting! Kommer bara kunna möta folk och köpa saker...

Visserligen var det planen från början men ändå T^T Första conet halvt förstört.... mmm... Men jaja, det kommer nog bli kul ändå! Kommer kunna köpa en massa saker >:3


Ser vi där? :)


Postat av: saifeng

Om du skulle skaffa minecraft så finns det ett mod som heter mine little pony där man är en ponny som man kan göra om till sin pony.Jag skulle också vilja spela på en server med dig också om du vill det. ^^

Svar: Jag vet väl om det mod-et ^^ Och visst kan vi spela nån gång :)
Louise/Lomise

2012-12-06 @ 14:32:13
Postat av: Muppiz

*tycker synd om dig* :C
Aja, hoppas det fortfarande blir awesome xD
Ses där, I guess 83

2012-12-06 @ 15:45:10
URL: http://muppiz.deviantart.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0