Nyårsplaner...

... *suck* ...... Många av de bronies i Göteborg och vissa andra skulle (/ska) ha en nyårsfest! Yay! Bara det att jag inte får gå för att det är i stan och på natten och så...
Jupp, kommer sitta forever alone i nått hörn på toa på den grejen jag kommer vara på i stället...


Pärlplattor jag gjort idag!


Postat av: Emma

Hej, för att du gör massor av ler/pärlplattor skulle det vara ganska häftigt om du öppnade en etsy shop
:-). Och på din YouTube, kan du visa dina ler/pärlplattor du har gjort den månaden? Förlåt att jag frågar så mycket. Hej då! <3

Svar: Um, jo ja jag funderar på att öppna en Esty faktiskt ^^Och jag antar att jag skulle kunna göra en video om det.. Eller så gör jag ett vanligt inlägg och sedan kanske en video på när jag gör en ny grej ^^
Louise/Lomise

2012-12-31 @ 14:00:32
Postat av: Claudia

Hhhahhaha woow ja slutade typ me allt de här när jag var 10 :)

2013-01-02 @ 12:08:38
URL: http://www.claudiaelizabeth.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0