Pepparkakans cosplay träff

Idag var det en cosplay träff inför confusion! :) Fast det kändes som en vanlig träff men ahh :P

Och ''pepparkakan'' var då Johan som cosplayade en peppaerkaka xD

Jag cosplayade Stan marsh från South park eftersom han har vinterkläder! :P Jag hade en brun jacka och farmor stickade mössan på typ en kväll! :D Jag hade peruk också så jag var typ en tjej-Stan :P (Hipster-tjej-stan)

 
Först väntade vi vid subway, yay :P Mötte folk! HUGS!!
 
Underbar cosplay!! UNDERBAR!! SÅ SÖT E HON!!
 
Så gick vi en typ marknad :3
 
Sen gick vi till hemköp och sen mcdonalds, varför är vi så högljuda xD
Xfactor var där också! :P
 
Så gick vi sen... till.. vi gick vägen förbi Shock (fast inte in) och sedan tillbaka hem, det var lagom sent då :3
 
Emo hug!! <3

Postat av: Scarlexi

Viile också komma D: hatar att vara sjuk :(((

2012-12-01 @ 23:24:42
URL: http://scaarlex.blogg.se/
Postat av: Sanna

yusssss XD på bilden med mig, Julia och Frida ser jag ut som *like a boss* os something XD

2012-12-02 @ 00:16:33

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0