Mig som Pokemon tränare

Förra veckan gjorde jag en bild på mig som pokemon tränare som jag tänkte visa nu ^-^
Först ville jag inte vara en tränare för det verkar ganska jobbigt men man måste ju inte resa iväg för att bli världsmästare (eller?) ^^ Jaja, att fånga pokemon verkar kul i alla fall!
Treecko är helt klart min favorit pokemon! I alla fall den som jag mest skulle vilja ha! Typ Pikachu är helt underbar men jag är typ rädd för stötar XD
Den pokebollen jag har i ansiktet är typ en tatuering eller sticker, eller nått liknande ^^

Postat av: emma

DU RITAR SÅ HIMLA FIINT!!!!!:)<3

2012-02-11 @ 18:36:38
Postat av: Siike

En blå pokeball xD

2012-02-12 @ 12:25:36
Postat av: Mlpfimstar

När jag ser mig själv som en tränare ser jag mig själv som på mitt Diamond fast en kordinator ^^

2014-02-12 @ 19:36:09
URL: http://ponymon.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0