Sista föreställningen slut

Åh, känns så tråkigt nu när skolmusikalen är slut :( Men det var jättekul! :D Liksom vi har jobbat med den i typ ett halv år och på de tre senaste dagarna har vi redan blivit klara!
Ska försöka få tag på en video att visa :)
Men just nu kan jag bara visa bilder, bilder som pappa tagit :)
Ok, här är jag :D Lunie; stolt sminkös!
Rawwrr! ^^
Här är en bild från en av danserna :)
Och här är några av huvudrollerna efteråt som tackar för sig!
Åh, så kul det var!
På pauserna var det flera små barn som ville krama mig *u*
Fast lite depp över att min roll var den enda utan solosång :S
Han som gör rösten till Simba i den tecknade lejonkungen hade skickat en videohälsning till oss :D Känner oss stolta! ^^
Det får inte va' sluuuut! Skulle viljat visa 20 mer förestälningar! :D
Efter så fick jag och säker typ alla sååå massa komplimanger! "Åh, vad bra ni är!" Och så :)
Helt klart månadens händelse på min skola! (Fast det hade det nog varit om den hade sugigt också XD)

Postat av: Maya♥

Woow du är så vacker! Vill också ha en musikal! :D <3

2012-02-03 @ 21:52:07
URL: http://mayapoppis.blogg.se/
Postat av: Alice

lägg ut bilden på tilda och mig! :D

2012-02-03 @ 22:54:45
Postat av: Sara

Kan du inte lägga ut en video också

2012-02-04 @ 22:36:04
Postat av: Anonym

Hej lomise! Vem var du i lejonkungen? (ett lejon men var du någon speciell?)

2012-02-05 @ 11:46:26
Postat av: Lomise

Jag spelade Simbas mamma, Sarabi :)

2012-02-05 @ 11:56:43
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Mathilda

nice bild! x3 jag ser ass snygg ut! xD ;D du med ;3<3

2012-02-07 @ 22:08:11
URL: http://tildisblogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0