Lägret

Hej hej! :D Gott nytt år!
Är hemma från lägret nu :)
Det var skoj, skoj. Fick träffa vänner från förra året som jag har saknat :)
Träffade nya vänner också, en som gillade Nyan cat och MLP:FIM :D YAY!
I sju dagar var det samma rutin, Frukost, samling, middag, gruppsamling, bibelstudium, lunch, möte, sova.
Typ så varje dag :P Jag var i dramagruppen, vi gjorde typ fyra draman, förra året gjorde vi bara två men vi hade nya ledare ny så det kanske var det :)
Det lägret är på nyår och på påsk varje år på olika ställen och denna påsken är det där jag bor :D Yay!
På nyårs kvällen är det såklart extra kul :) Det var fin middag, uppvisningar och sedan nästan innan 12 var det konsert och det var musik gruppen som spelade. En av killarna i den gruppen ser EXAKT ut som Danny (In the club Danny)
Så när alla hade hoppat runt exter 12 slaget så kom han från ingången med vakter framför och bakom sig och sjöng den på väg till och sen på scenen! Jag trodde nästan att det var den riktige Danny först!! XD

Postat av: Alice

Min kusin var på ett nyårsläger i Göteborg. De sov i en skola. Kanske var det på samma läger som du var på..?

2012-01-03 @ 16:19:08
Postat av: Lunie

Det här lägret var i Sunne.

Bästa nyår nånsin. :D Vad tycker du var bäst Louise? :D

2012-01-03 @ 17:31:25
Postat av: Lunie

PS: Min arm på bilden högst upp. :D

2012-01-03 @ 17:32:47
Postat av: sara

Hej! gillar du Justin Bieber måste du kika in på min JB blogg! <3 P&K

2012-01-03 @ 18:12:04
URL: http://biebersbaby.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0