Nice-iga affärer ^^

Var i stan med Alice igår. Vi gick till alla nice affärer i centrum :) (tror det är centrum i alla fall..) Först Butriks, hittade massa coola grejer men inget jag ville köpa.
Sen hittade vi en annan liknade affär med typ hundra olika sorters peruker!! :D Butriks hade bara några få men här fanns alla tänkbara! Hittade nästan alla MLP mane six peruker :P
Sen åkte vi till en tygaffär, sen till Panduro, sen Kawaiishop :D

image description

Köpte ett choklad skal :D

image description

Sen gick gi till ett ställe som Alice höll hemligt för mig hela tiden! Ett café där allt är superstort! Liksom bullarna var större än mackorna!

image description

Efter vi blivit proppmätta gick vi till Myrornas och tittade lite medans vi väntade på min pappa som skulle köra hem oss. Köpte en Diddle figur :3 Har två nu xP

image description
Sen åkte vi hem till Alice där vi spelade Sims3 (hittade enhörningen), spelade LBP, åt upp alla vindruvor i huset och såg på South park (love Mysterion!!<3)
Lyckad dag tycker jag :)

 


Postat av: sims<3

Hur hittar man enhörningen?? :D:O

2012-01-29 @ 17:40:30
Postat av: Lomise

Så Sims 3 Husdjur så kommer den fram på natten ibland :)

2012-01-29 @ 18:37:02
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Lawiny

Kawaii shop... LYCKOST! jag bor i sthlm

2012-01-31 @ 15:38:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0