Äntligen bad!

Så! Äntligen har man badat! Såå lamt av mig att inte ha badad förrens nu >-< Men jaja...
Men idag ringde Alice och typ "Louise! Kan du komma hit och bada!?" Och eftersom jag har väntat på att någon just skulle fråga exakt det så bar det av till stranden som ligger typ 600 meter från huset ^^
Hon var där med några från Serbien. För... Hon har varit där och nu var dom här typ x) Men de var... inte så bad sugna... De bara fiskade krabbor, lol.
 
Så jag fick prova min nya bikini för  gången i år! :) Men jag är ingen bekini människa! Jag vill ha en baddräkt så jag kan dykaaaaa!! Och det är inte så bra att göra det i min bekini, provat -.-
Men har ingen annan så får väll härda...
 
Fint väder var det i alla fall! :D

Postat av: Ville

varför kan man inte dyka i bikini?

Svar: Man kan väll i vissa men om du var tjej hade du nog listat ut det XP
Louise/Lomise

2012-07-06 @ 00:51:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0