Idag med Alice

Idag har jag varit i stan med Alice :) Och vart hemma hos henne och är här jag är nu ^^ I stan köpte vi tyg till en plushe hon och lite jag ska göra :) En pony som jag kommer bära runt på när jag är inne i stan ^u^ Vi har även spelat Sims och gjort chokladbollar x)


Postat av: mess

jag har gått igenom dina länkar och när jag skulle kolla på din brors blogg så var det nått logg in grjsimojs och jag fattar inte vad det är tillför. är det att logga in som bloggaren elr. snälla svara

P.S om det inte är så. kan du säga vad det är


P.P.S det är samma ko som du visade bloggen för några veckor sen som de skriver att jag kan hänga med utanför för att jag inte kan komma in

Svar: Den grejen är till för att om man inte vill att nån ska komma in på ens blogg så kan man liksom lägga till en spärr så man behöver lösenord. Men just hans blogg är så gått som delitad nu endå.
Louise/Lomise

2012-07-21 @ 21:34:48

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0