Idéer till flera berlocker

Så, jag har redan gjort Apple Jack oh Nyan cat. Men jag ska ha fler! Så jag ritade ner de som jag kunde komma på utan att ta en paus. För nu när jag skriver kommer jag på fler men just då så var det följande jag kom på! <3
 
 
 
Kan inte förklara alla xD Men de sista sakerna är likeosm.. Saker ^^
Och de sissta figurerna innan sakerna är Pewdiepie och William :D Var svårt att få till William.. Så jag lät han hålla en filmkamera och hans råttor fick vara med :)
 
Ska nog börja nu på en gång! ^^ <3
 
Ge förslag på vad jag ska ha! :) Men hälst inga saker eller figurer som inte är kännda typ. Som min oc pony räknas inte (och har redan tänkt på henne) men ge förslag på serier eller filmer eller så! :)

Postat av: AppleDash

Den var skit fin o va söt aplejack va <3

Svar: Tack :)
Louise/Lomise

2012-07-05 @ 12:15:44
Postat av: Olivia

Hahahaha xD Miniräknaren i krukväxten! xDDD

Svar: Skämt! Hur kunde du se det? :D
Louise/Lomise

2012-07-05 @ 14:03:52
Postat av: Nellie

Hungerspelen berlocker :3
Avatar

Svar: Jaa! Hunger games! :DMenar du Avatar med de blåa? För den filmen jag inte sett än ^^; Men den avatar med bändning har jag redan
Louise/Lomise

2012-07-05 @ 18:36:55
Postat av: Yonaka~

I see Kaito :D

Svar: Jag med :3
Louise/Lomise

2012-07-05 @ 18:37:16
URL: http://yonaka.blogg.se
Postat av: ~

DU GLÖMDE DEN GRÖNA ANGRYBIRDS GRISEN DD:

Svar: Nah, jag gillar inte grisarna riktigt. De är värsta trollolol x)
Louise/Lomise

2012-07-05 @ 18:48:22
Postat av: Nellie

Simskristallen!!!!!!!
Och gympaläraren från lillabloggen i videon Lisa har ju faktiskt lingonveckan. och jag lider av bulimia. och gangster jocke. Och vår allas favorit Foki. och cupcakes!!!!

Svar: Simskristallen kom jag på innan :) De William karaktärerna... nah :S Foki var en bra ide :D Och cup cakes kom jag cokså på att göra :) Ska göra en muffins med :P
Louise/Lomise

2012-07-06 @ 00:56:34
Postat av: Jenny

åh va sött armband! :)

Svar: ^^
Louise/Lomise

2012-07-06 @ 14:15:58
URL: http://mymlplife.blogg.se
Postat av: Ninen!

Phineas och Ferb!!! xD

Svar: Lol, de är redan ner ritade på ett nytt papper x) Alice kom på det här om dan ^^
Louise/Lomise

2012-07-07 @ 10:39:10
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se
Postat av: Ninen!

Aha xD Nebbdjuret perry dåå? :P

Svar: haha, ja han med xD
Louise/Lomise

2012-07-07 @ 20:09:52
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se
Postat av: Lilla jag!

Hejsan!
Du kan ha svenska flaggan?Musse Pigg är ju lätt för han har ju bara runt huvud och svarta "bollar" som öron på huvudet :P ^^

Svar: Svenska flaggan kom jag på här om dan men hade glömt. Tack för att du påminde mig :) Men Musse Pigg vet jag inte :S Är inte så mycket av ett Klassisk Disney fan :S
Louise/Lomise

2012-07-08 @ 13:12:48
Postat av: mess

robbies docka i victorious.
elr om du ens känner till det

2012-07-11 @ 15:18:22

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0