Massa blandat från idag

Texten kommer snart. Ska bara ladda upp alla bilder från mobilen först

Okej, först har jag jobbat lite hos pappa. En timme klippt gräs..

Sedan så har jag vunnit en biljett till cirkus! Kul? Eh, lol. Jag bara gjorde en såndär finn fem fel och fick en... lol. Ska jag ens gå?

 

Jag har fått en massa fina nya kläder (för typ tionde gången) av min awesome kusin! Fick typ tio plagg men alla var inte riktigt jag. Men i alla fal, här är två som var det!

Yaaay! Jeans jacka!! Velat haa!

Och till sist dagens läxa eller vad? Ska brodera på ögon och cutiemark på en derpy som Alice ska sy! (Till mig)

 

Kommer nog sy till lita annt trasigt sen också... Men har inte mer för mig i alla fall.



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0