My little dashie!!!!!

Okej, så jag kollade lite på My little brony och såg en bild på awesome brony grejer som kommer att hända i år! Och så var det "My little dashie - The movie" !!!!!
Jag trodde att de bara vart lögn eller så när jag hört om det annars. Men nu!!! (IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH!!) Hittade jag en trailer!!!!
 
Öppna lådan!!! Öppna lådan då!!!! 
2:25 JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Reaktion:
 
IIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Hmm.. Antagligen kommer den inte komma på bio... Men endå!!! IIIIIIIIIHHHHHHHHHHH!!!!!
 
[Haha, visade sig att någon redan hade kommenterat om att jag ska se den just när jag hittade den själv ^^]

Postat av: Olivia

Du vet att det fortfarande kan vara lögn va? :)

Svar: Nej då. De har en hemsida där de visar bilder och sånt på utväckligen under filmen
Louise/Lomise

2012-07-20 @ 20:25:40
Postat av: Ville

Your welcome. ^^

2012-07-20 @ 21:31:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0