Vart inne i stan med Erika

.. och det är därför jag inte bloggat idag ^^ Vaknade, gick till henne, var där hela eftermiddagen och åkte hem typ ^^
Köpte bland annat hårfärg! Lila!
Fick löpt väldens mest nödvändiga saker till håret!! :D
Nu när jag tänker efter köpte jag bara grejer till håret x)
Men köpte kläder av Erika i förrgår så har lite nya kläder ett tag framåt :P
 
Okej, så här är mina nya rosa kattöron :3
Det var typ en kille som typ, "Hallå?! Hallå, katten?" Och jag vände mig om för att titta och han typ skattade till ^^ Ganska gulligt... eller taskigt. Vet inte vad han ville med det men hoppas att det var menat att vara gulligt x)
 
Och kläder från Erika ^^ Såå min stil! <3
 
Yay, kaffe ^^ Fast jag tog varm choklad :P Gillar varken kaffe eller te :I
 
Jag visste inte att dessa fanns i sverige. Fast eftersom HM är svenskt så... lol. JA, men de fanns där i alla fall! Och jag var bara TVUNGEN att köpa dem!! :D
Hasbro + H&M = Love! <3 :D
 
Nagellack.. De jag har som funkar måste ha vitt under annars så ser det fail ut så har inte kunnat måla naglarna på nån månad... har bara målat slut på min miku blåa :U Så ska göra nail art sen :P
 
Så till hårfärgen! Köpte den på Shock! :D Ska färga det ljuslila i slutet på sommaren :D
Och eftersom jag måste bleka det någon dag innan jag färgar det så kommer ni få se mig asblond! xD
Och ska då också fixa mina örhängen :) Ska ta bort dehär "första hålet hängena" och byta till några snygga! :)
 
Bjuder på en pony metall låt :P (typ metall)

Postat av: Olivia

Jag har sådana där mlp hårspännen utan svansar... eller vad man ska säga =3

2012-07-12 @ 09:47:28

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0