Cosplay meet up

Cosplay! Fun fun fun!!
Först möttes de flästa av oss i parken. Gjorde inte så mycket där. Väntade typ...


Sedan gick vi till McDonalds. Efter det gick hälften av oss till leksaksafärerna och tittade :D ;)
Efter det var vi på nordstan. Där kom det fram ett gäng och typ joinade oss! De var lite mer punk men endå kul att några ville hänga helt random!
Vi fick världens bästa ide! Att dansa mitt på stan! :D Så hälften av oss dansade Caramelldansen! Sedan dansade några få några Miku danser. Det var lite sådär för det var bara vi som dansade som hörde musiken XD
Typ fyra stycken. Kunde bara en av dem, blev besviken att jag inte har övat :/ Men får väll göra det då! ^^


Sedan när de skulle dansa en sissta dans så kom en vaks och sa att man behövde tillstånd -.- Vi tiggde inte ens om pengar!

Kawaii! :3


Hatsune! :D Hon tyckte att tofsarna var för toviga så hon tog Teto's toftar i stället xD


Kawaii!


Mig också :) Derp!

Postat av: Bella

Azuum att duu gillar cosplay så mycke ^^
Om du vill kan du ju gå på Närcon i sommar
elle KawaiiCon.
Som är sådant är cosplay läger för ALLA som är interesserade av, manga, japanskt, gullia saker osv.. It´s awesome :3 Jag hade tänk att gå på närcon iallfall x3

2012-06-20 @ 15:17:06
URL: http://blackpink.blogg.se
Postat av: Scarlexi

önskar jag kunde varit me er >w< !!!

2012-06-21 @ 00:52:03
URL: http://scaarlex.blogg.se/
Postat av: Rusty

Du borde dansa i staden jag bor i.Här ber inte vakter om tillstånd.

2012-06-29 @ 16:44:08
Postat av: Sanna

Hej, hur kan jag komma i kontakt med dig? Jag har en grupp ungdomar som sysslar med Cosplay på ungdomshuset jag arbetar på. Jag skulle vilja utöka eller ha en träff någon annanstans. Du får gärna mejla, min mejl fick du ovan.
Tack på förhand
Sanna

Svar: Det var väldigt längesedan jag var på cosplay träff och när jag var det så var jag aldrig en av dem som höll i ansvaret. Och mitt gäng samlas aldrig i cosplay mera så jag är inte så mycket till hjälp.
Lomise

2015-02-24 @ 09:50:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0