Hunger games bio igår

Kunde inte blogga igår för att jag var på bio! :) Ok, jag kunde ha bloggat innan men meeehh....
Jag såg på Hunger games med Lunie :3
Den ägde fett! Fett med fett jao!
Ni måste se den!
 
Inte bara var scenerna på planen med all strid och så bra utan också så gillar jag "överklassen" i filmen xD Alla är klädda som Nicki Manaj / Lady gaga! :D Hur awesome är inte det!? Skulle såå vart inne om jag levde där och då! På tal och där och då. Den utspelar sig typ som för hundra år sedan hos de fattiga men som om hundra år fram hos de rika. Det är ett fett bra sorts av tid i en film tycker jag :) Vilken mer film är det som utspelar sig i den "tiden"? Kommer in på nån.
 

Postat av: BUNNYCOOL

Filmen utspelar sig i framtida USA om du undrar..har du läst böckerna? Du borde göra det..Det var lixom ett krig och sen blev USA uppdelat i 12 distrikt..

2012-06-21 @ 09:29:35
URL: http://bunnycool.blogg.se
Postat av: Tove

Fel, den utspelar sig i framtiden :3

2012-06-21 @ 14:35:48
Postat av: Hungerspelen fantasten

Efter många natur katastrofer så blev det bara en bit av nord amerika kvar av jorden. det blev panem. det var från början fanns det 13 distrikt och en huvud stad. huvudstaden styrde hella landet. huvudstsden är också känt under the capitol. men en dag gjorde distrikten uppror mot huvud staden.. det slutade med att huvudstaden utplånnade distrikt 13. och skapade hunger spelen. då varje distrikt ska skicka en ung man oc kvinna i åldrarna 12 - 18 som ska tävla mot varandra i hungerspelen 24 deltagare bara en kan vinna.

Nästa film kommer nästa år

2012-06-22 @ 12:36:45

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0