Klippt hår och annat idag

Såå, klippt mig :D
Hon som klippte mig var min pappas kusin som har klippt ibland innan, meeen... hon hade inte räknat med att jag ville ha väck typ allt hår!! XD
Jag hade på mig mössa i skolan först. Alla ville att jag skulle ta av mig den! Mathilda framför allt ^^ "Ta av henne mössan!!" Tillslut gjorde jag det följt av tre "Iiiiiiihhh! :D"
Så blev nöjd med reaktionerna ^^
image description
Annars idag såg vi på filmen 300 och pratade betyg med lärarna :) Fick bättre än väntat ^^
Sedan efterer lunch städade vi skåpen, gick fortare än väntat. Var för mig bara att lägg alla papper i mappar och lämna in böcker. Hade inget annat typ ^^
image description
Och så var jag inne i stan och köpte en klänning på Shock och sålde mitt hår!
Klänningen är 50 tal aktig och rosa ^^ Pinkie pie cosplay till senare kanske?
Håret tog de 20 kr per centimeter delat med vikten typ. Och det vägde mindre än vad jag trodde så fick inte så mycket som jag hade trott :( Men 500 kr är inte så illa ^^
image description

Postat av: Muppiz

Gud va fint det blev!! 8D Ibland får jag lust att klippa mitt hår kort, för det e så himla tjockt och långt och blir tovigt oavsett hur mkt man borstar... ._.

2012-06-12 @ 07:38:07
URL: http://Muppiz.deviantart.com
Postat av: Felicia

Vad snyggt! Jag klippte mitt håt kort i mars, och det var såå skönt! Nufunderar jag på att klippa mig jättekort...

2012-06-12 @ 08:12:50

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0