Rainbow Factory

Idag när jag kom hem lyssnade jag på en ljudboks version av "Rainbow Factory".
Det är en MLP fanfic story som handlar om Scootaloo. Den handlar tyyyyyp om att Rainbow dash jobbar som regnbågs tillverkare och de gör regnbågar av ponies... Så den är ganska så hemsk....
Uhh! Fick pausa och hämta mig i en del... Den är rätt så creepy!
Om ni själva vill höra den så klicka HÄR
Här är en låt + musikvideo som handlar om den storyn. Men storyn är värre... Mycket mer blodig...
FAST! Om man är en sån som läser skräck böcker eller kollar på horror filmer hela tiden är detta säkert ingenting! *O-O*

Men det är synd att göra ett helt inlägg om en läskig bok så här är en SKOJ version av storyn! ^w^

Postat av: Talola♥

måste du lägga ut så läskiga ponie bilder/videos .. jag är väldigt känslig för sånt .. är det typ en ny stil du har börjat med? jag gillar inte den .. vill ha gulliga och modiga lomise som struntar i vad andra tycker <3

2012-06-01 @ 18:50:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0