Barnens dag, lördag. Värsta värmen!!

Okej. Andra dagen. Och snacka om mycket folk! Men AS VARMT!!

Få fort en pjäs var över sökte man skugga! Och en av skådespelarna la av för att han suttit för mycket i solen. Och man kan inte ens få solbränna eftersom nästan alla har ju på sig kostymer eller liknande...

Men jag tänkte att jag kunde få lite bränna på händerna för jag har inget emot ful solbränna. Men....

YAY! Solexem eller vad det heter! Så kliade det också. Det var nog det som var det jobbiga. För på mig går det bort ganska fort.

 

Jaa, för övrigt var det bara asvarmt. Jag vill gå och bada men det är för kallt! Ahh! Vatten Y U NO Varmt!

Bilder från idag:

image descriptionimage descriptionimage description

 


Postat av: Bella

Coool person me lila o grööönt håår jöö!!!!!!!!!!

2012-05-26 @ 20:43:59
URL: http://blackpink.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0