Epic ninja rainbow gangster group

Okej, vi har inte fixat ett så bra namn än men något åt Epic ninja ranbow gangster group hållet i alla fall xD
Okej, så vi var i SF ett bra tag. Jag och Rebecca kom dit mycket tidigare så vi var nästan klara när de andra kom ^^ I alla fall jag XP Sedan gick vi en lååång omväg till Kawaii shop som var stängt :/ Sedan flummade vi med sopbubblor  X)
·
Och både Lovisa och Julia köpte Naruto panband (igen). Så jag och Becca är de enda utan, oh no! Men jag ska köpa ett sådant band som de har i första boken. Ett sånt nybörjarband :)
·
Så vi typ låssades vara ninjor eller nått xD Vi gav varandra även ninja namn! Jag är Awesome ninja! Bland annat för att jag typ klättrade upp i ett ganska högt träd och hoppade ner. "Oj vad coolt -_-" Nej, men, haha, LOL! XD
Nej, men jag vet inta varför Julia döpte mig till det men jaja X)
·
"Kolla mig, alla mina priser!" haha, epic Rebecca!
·
Ska ta ett kort på diiig!
·
Nooooh! Stängt!!
·
We are the ninjas! With bunny ears!
·
Vad ska vi göra nu?
·
Hey! Look at us! Isabella in the background!
·
Awww, yeaaaah! I'm sitting on a tree!
·
I'm the awesome ninja! I'm can climb in every tree!

·
Secret ninja and Bubble ninja!


Postat av: Ville

it's Ninja Time!!! >XD

2012-05-19 @ 21:41:27
Postat av: Tha bubble ninja x3

Åh gud,vi måste ha det namnet, VI MÅSTE :D.

2012-05-20 @ 00:33:29
Postat av: BUNNYCOOL

Har varit på Kawaii Shop, min ryggsäck kommer därifrån och massa mer saker c: Domo Kun rygga BD

2012-05-20 @ 11:28:24
URL: http://bunnycool.blogg.se/
Postat av: Tako Luka

Var ligger Kawaii Shop? Vilken stad?! MÅSTE DIT!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0