Ishockey

Kollar på ishockey med pappa :) Sport tycker jag ibland är tråkigt men när det är större matcher kan det vara kul! Och på mästarnas mästare när man ser gamla grejer de gjort, det kallar jag kul att titta på sport!

Har filmat en parodi på "MVG barn och dess lögner" men just när jag nästan var klar med att redigera så ville inte programmet funka längre så fortsätter i morn :)

Kom på en sak... Har aldrig varit på en match eller konsert... Det närmsta jag kommit är typ Disney on ice... Åh vad sämst jag känner mig... Vill gå på Lady gaga eller Nicki manaj!

 


Postat av: Emelie

Jag har nu en tävling där man kan vinne en tandlbkningspenna till ett värde av 300kr, dett passar alla och är en perfekt present om man själv inte vill ha den och vinner!

Avslutas 20/5

För att delta eller för mer info klicka in på http://mliejohansson.blogg.se/2012/may/vinn-ett-vitt-och-fint-leende.html#comment

2012-05-17 @ 22:40:26
URL: http://mliejohansson.blogg.se/
Postat av: Ville

Har du aldrig varit på en konsert?! Stakars dej. :,(

Jag har tur jag ska på metaltown till sommaren...

Om jag kunde skulle du fått följt med. :P

2012-05-17 @ 22:56:33

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0