Mot SF bokhandeln!

Är på bussen till stan! Hade lite problem i morse med att hitta en bra buss men nu är jag på 291'an i alla fall! Högst upp i en dubbeldäckare och på en färja dess utom, like a boss!

Ska möta manga vännerna :) Var några veckor sedan sist ^^ Fast förra gången var det typ ett halvårs mellanrum från när vi sågs sist :P
Hoppas bara att jag börjar må dåligt! Har ju vart sjuk ett par dagar i feber och känner att jag börjar bli förkyld nu :( Men det blir nog bra, får droga på Ipren xD


Postat av: Ville

SNÄLLA! säg att du ska till SF bokhandeln nån gång den 14-15 juni för då ska jag ner till göteborg och det skulle vara Awesome och få möta dej, än att veta att jag sumpade en chans. :P

2012-05-19 @ 12:43:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0