Oväntad men antar att vill ha!

Ni vet när man lägger bud på typ Tradera för att man tror att man ändå inte kommer vinna. Typ för att man lägger så lågt pris. Tja, det hände mig :P Med en MLP G1 VHS! Inte för att jag inte ville ha den! Jag vill ha en av varje av alla MLP generationer i ponies och film! Men jag var bara ganska oförberedd bara xD

Jag hoppades att jag skulle se mycket av G1 mane six. Men såg bara lite av Surprise. Under typ hela filmen funderade jag på vilka som skulle vart vilka om man tog storyn in till G4 ^^

Jag skulle vilja rekommendera den men tycker att alla G1 är typ samma.. Men den är ok antar jag för att vara från 80 talet ;)


Postat av: Ville

Är den på Svenska eller Engelska?

;P

2012-05-30 @ 17:35:35
Postat av: Lomise

Svenska men skulle villat ha den på engelska ;)

2012-05-30 @ 19:28:29
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Ville

Bra att det inte bara är jag som föredrar engelska voise actors. :)

Jag pluggar faktiskt till att bli en... fast svensk förstås. :P

2012-05-31 @ 20:27:10

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0