Brony burgaren var mums

Köpte den! Stolt!! Fast tog utan sallad. Ville inte ha med rostad lök men mamma fick mig att göra det ^^ (Dåligt val) Men den var god! Fast är inte få mycket för kycklingburgare dock :P
Han i kassan sa typ "Ja, det är många som ska ha de nu" :D


Postat av: Olivia

Jag var inne på Omegle och hittade han som gjort den xD :

Stranger: Den är ju 20% bättre än alla andra...
Stranger: Burgare
You: Var det där långa mellanrummet avsiktligt? xD på reklamen alltså :P
Stranger: Nä, jag glömde säga burgare, kom på det efter ett tag
Stranger: Därav mellanrummet :P
You: Kunde de inte göra en andra tagning?
Stranger: Jo men jag tror dem gillade mellanrummet
Stranger: Vi gjorde typ 3 tagningar av när jag sa sådär
Stranger: :P
You: :P
You: Det är inget fel på mellanrummet, jag bara undrade ;)

2012-11-26 @ 19:18:16
URL: http://ollis100.deviantart.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0