Idrott level NINJA!

Jag och "mitt ninja team" måste nog få till våra ninja skills!
Asså, jag blev helt woooaaahh! när jag såg videon!!
(Tror att min brorsa skulle kunna göra nått lika coolt ;D)

Postat av: Ebre

Hej Lomise :D i'm a BIG fan to u :D och skulle gärna behöva lite hjälp. Våran skola har "utklädnings-dag" på fredag och jag vet inte vad jag ska hitta på :/ + förresten, vart i göteborg do u live? :3 Skulle vara tacksam för svar

Svar: OMG! Smickrad! :D :D Ok, ta alla kläder i sin garderob och titta igenom dem noga! Sedan går du in på cartoon sidor och ser vilken du skulle kunna cosplaya med de kläder du har! <3 (Cosplay är bästa typen av utklädning ;))
Och jag bor på en av öarna utanför :)
Louise/Lomise

2012-11-19 @ 22:32:50
Postat av: Olivia

Har du sett Brony-burgaren än? ;)
http://youtu.be/gP-TmS8BKng

Svar: OMG OMG!! TACK för att du visa!! Såg det senare på svenska brony sidan men såg den först här! Tack! :D
Louise/Lomise

2012-11-20 @ 21:57:27
URL: http://ollis100.deviantart.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0