Lan dag 3 (Inlägg av Alice)

Hellu 
Dag tre här på lanet, medans louise inget ont anande tittar på film tänkte jag skriva ett inägg. 
NI som aldrig varit på lan kan jag ju börja med att berätta lite vad det är. ett lan är ungifär som ett läger...fast för games (data nördar). Man spelar data, käkar skit mat, sover alldeles för lite och omgås med varandra medans men spelar data. 
Här på lanet är det allt från 10 åriga data nördar till 23 åriga data nördar. 97% av alla som är här är killar som desutom är i puberteten då ni kan ju föreställa er lukten...:S
här är det ungeför 2 tjejer som är här och spelar jag är inte en av dom, jag är facktiskt här för att spana in killar ;)( helt ärligt går det väll inte jätte bra om jag får säga det själv)
 
eeee...men ni får ha ett bra liv ni läsare på louise blogg, Jesus älskar dig...
 
bjuder på en bild och en vidio också:
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0