Min fredag! Gangnam & MIB3

It's Friday! Friday! :D :D
HEJ! Har ni det bra??!! :D
Jag är glad för jag haft en skoj fredag! :D

Efter skolan var jag på mammas jobb i flera timmar och... Gjorde nått ^^ Typ konditions test, lekte med mammas "leksaker" (jobb verktyg) och var på datan :) Och McDonalds :D


Hade ångest i flera timmar över när jag skulle vara på stället och göra flash moben! :D Men det gick bra och det var kul att dansa! Fast det var inte så mycket till flash mob. Bara typ att vi dansade dansen :) Gick dit, dansa, gick där ifrån! Åkte sedan hem.

När jag är med börjar på: 3:26

Väl hemma gick jag och mamma och handlade och så blev det fredagsmys! :D Och vi såg på Man in black 3! Den var den BÄSTA!!! :D Vet inte om skurken var lika farlig som i de andra filmerna men när man fattade hur allt hängde ihop i slutet var det helt... AAAAAAAWWWWWWWW!!!! (=^ェ^=)

Älskar den här låten! :D Passar så bra till filmen och gillade den innan med!



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0