Astma för första gången

Gympalektionerna på Munkebäck är så mycket lättre! Jag tar alltid i mitt bästa men det känns som att det inte finns någon så där badass grupp av med killar som alltid ska överglänsa och vara bättre än alla andra!!


Men trotts det fick jag astma! Asså, en sak om man har haft det innan och så men jag fick det fast att jag aldrig har haft det förr! :/


När jag märkte att jag hade det tänkte jag "springer du med dina organ?" xD Så jag fortsatte, tänkte göra det tills jag svimmade men när synen blev värre så frågade om jag fick vila och läraren var verkligen helt

"oj! Ja såklart! Kom med och ta lite luft" heh, så mycket för att inte springa med lungorna ;)

 

Bild.. em, en bild på en MLP målarbok jag köpte på ica :) Var helt "har de pony målarboken! JAPP!!"och mamma var helt "Seriöst?" så fick jag den :3

 



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0