Fionna the human cosplay idea

 
Till nästa cosplay meet jag kommer gå till så tänkte jag vara Fionna! :D För att.. hon är awesome! Eller Finn är awesome och hon är tjej versionen av honom så lol aja xD
 
Jag har redan tröja, skor och kjol.
Har ett par knä strumpor men ska försöka skaffa mig längre.
Frisyren har jag ju typ redan..
Väska... Hmm, har ju en typ grön.
Cake.. Kommer nog gå utan Cake :/
Svärd... Nja xD
Mössan ska jag göra idag eller i morgon :D eller så :)
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
 
Och så kommer det komma ett nytt avsnitt med henne och Cake! :D :D :D


Är helt!:
OMG

Postat av: Jenne

En fråga är du medlem på rinmarugames eller rinmaruworld?

Svar: Japp. Är inte inne där nån gång men är medlem.
Louise/Lomise

2012-09-13 @ 18:58:19

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0