Mega geek girl creator

Jag hade tänkt att ladda upp en vlog som dagens andra inlägg men har inte fått kart den än. Så i stället så här är ett av Rinmaru games bästa spel hit tills!! :)
Geek creator! :D Awesome eller vad!! Just min typ av stil! Tja, det och Oshare Kei 
(Decora var inte riktigt min stil har jag kommit på, det är lite för mycket assesoarer än vad jag har för att få ihop det som en vardags stil, men Oshare Kei är mer mig!)
 

Postat av: Olivia

Var inne på Tradera och såg ett Iphoneskal med MLP:FiM :D
Jag har ingen Iphone, men om du känner för att lägga ett bud så lämnar jag länken här :)
http://www.tradera.com/my-little-pony-friendship-is-magic-iphone-4-4s-skal--auktion_342275_163739938
Tänkte på dig direkt när jag såg den ;)

Svar: Tack så mycket för att du tippsade ^^ Men jag tycker just det skalet är sådär. Man ser den bilden med dem över allt, skulle vilja ha ett lite mer one-and-only skal ;)
Louise/Lomise

2012-09-15 @ 10:58:33

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0