Min dumma opålitliga dator!

Och nu pratar jag inte om min nya!

Jag pratar om min 7 år gammla PC (cp passar bättre..)!

.

Jag filmade en video i fredags och jag har fortfarande inte lyckats få klar den för att så gott som varje gång jag gör nått så blir allt helt... woaaaahh!!! Dx

.

Skulle kunna redegera på min nya men kan inte det programet alls! Liksom... inte alls, alls, alls!!

.

Så det är därför jag har varit lite oaktiv... för att min dator inte låter mig redegera det som jag tänkte lägga ut.. weeh.. Nåja, den kommer väll upp nån gång.. :/

.

Uner tiden, en bild på me + donout! (från igår :P)

 


Postat av: Scarlexi

Din dator finkar också dåligt just nu :(

2012-09-19 @ 23:23:34
URL: http://scaarlex.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0