Brony spring meet

Eftersom dagen igår var så händelsefull hade jag ingen tid att skriva. Det är oftast en ganska vet anledning men jag hade seriöst ingen ledig tid igår ^^
Skoj för mig att ha fullt upp dock! ;3
Detta var då det största brony meet i Göteborg hittills! ... Eller tja, det var ett MYCKET större i somras med typ dubbelt så många pers men på det var det folk från Stockholk och mera. På detta meetet var det bara folk från Göteborg och folk från i närheten av Gbg. :)


Först samlades vi i Brunnsparken. Skoj skoj! Man fick lära känna fler folk ^^ Typ folk man har sett på FB men inte träffat innan! :)
Vi tog sedan spårvagn till lokalen som vi skulle vara i!
Vi spelade Just Dance, spelade Twister och gjorde en typ skattjakt lek grej ^^ (Och mellan allt slappade bara alla)
Det var under eftermiddagen det. Sedan mot kvällen gick ett gäng till Lazerdome men jag hade inte sån lust :P


Sedan när alla kom tillbaka spelades det spel och ... Um... Det ritades och... Och pratades I guess? Och just det! Vi kollade på 4 MLP avsnitt också :)
Jag var upp till typ 5 haha ^^
Jag sov sedan på ett ganska hårt golv i ett rum där det var nollgradigt/ kallt!!
Men det gick bra! Vi sov bar i typ 4 timmar så :)

Sedan gick jag och några och köpte mat. Frukosten bestod av bullar C:
Sedan har jag mest spelat Just dance 4 ! Älskar det spelet! :D
Vill kunna level 4 dansarna :3
(and I got my first kiss •u•)


Nu kollar jag på när folk städar upp :P
Sitter här helt Derp :3

 

 


Postat av: saifeng

naw!first kiss! O^3^O

2013-04-14 @ 17:01:33
Postat av: Felicia

Oooo first kiss! :3

2013-04-15 @ 23:04:25

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0