Ny keps och ryggsäck

Ja då! Nu har jag tillslut fått min ryggsäck och min andra (av tre) keps! :)
Jag har tydligen fått någonting mer men den måste jag hämta ut på posten så vet inte om det är min tredje keps eller en peruk som jag köpte åt Celine :)

Ryggsäcken är inte så perfekt lik hur den är i serien men det är den officiella så jag är glad ^^
Ska sy fast en knapp också :P
Vet dock inte om jag kan ha den som skolryggsäck som jag tänkte för jag är i ganska stort behov av två stora fack... Hm... Men får se! Ska i alla fall ha den nästa vecka för att jag är så glad över den ^^


Postat av: Felajcia

I want! :3 Särskilt ryggan, den var såå fin! :D

2013-04-15 @ 20:07:51
Postat av: Red

OMG! Det ser exakt ut som Ash!!!
God Ash är en idiot....-_-'

2013-04-16 @ 12:30:22

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0