Nya posters :3

Har fixat ordning mina nya posters ^^
Dock inte min signerade Yohio poster! Jag ska rama in den och spara den tills dess! :3
Men! Jag fick en Yohio poster från en Frida tidning! :) Jag premar inte på Frida men jag fick den av min brors kompis :D
Och! Så gav de ut gratis pony posters på BR! :D fast det var ett tag sedan men fick den av en kompis typ igår, och hon tog den till mig för två veckor sedan :P
Så flyttade runt lite :)

I stället för Puppy and Kitty, YOHIO<3

 
Och flyttade ner min Sparkel world poster...
 
 
...Så jag kunde få plats med min nya pony poster! :D
 
Fun fact, det är postern/bilden de hade på ComicCon förra året ^^
 
Måste visa min GÖLLIGA MIKU POSTER också! :D
Den är bakom dörren för den hade ingen bättre plats :3


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0