Equestria Girls - Live Action Music Video

Hasbro gjorde en live action musikvideo med Equestria Girls... Vad ska jag tycka? D:
Jag vill inte gilla den så mycket som jag gör men jag gillar den!


Det jag dock gillar minst är när tjejerna kommer fram och är "Omg! Girls! We have pretty shirts and socks omg omg! Look at my pretty nails!!"

På en Ica Maxi en bit ifrån mig har de börjat sälja dockrona också. Jag kan inte låta bli att vilja ha en! Särskilt Rarity! Varför vill jag ha Rarity?! I DUNNO! D: Vill göra om henne en massa också ^^
Får väll se när jag fyller år om jag får henne eller någon av de andra då :3

Postat av: saifeng

Kommer ihåg att du gjorde et test och du var ju mest lik henne som person! Maybe thats why.. ^^

2013-09-01 @ 09:05:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0