Jul jul strålande jul

Halloj! Hoppas att eran jul varit bra :) Själv har jag haft en vanlig jul som inte var helt olik från förra året :)
Den stora skillnaden var väll att min pojkvän var med ^w^ 
I julklapp gav jag honom bland annat 11 blindbagponies som var sådana som han tappade bort en gång för två år sendan. Så nu har han sin samling tillbaka :3 

Bakade x3


Julnaglarna. Amerikansk julpudding :3 Har aldrig ätit det men tycker de är fina och de passade med det jag skulle ha på mig så :)

Julklapparna jag fick :D
Jag önskar mig mer småsaker från mina föräldrar medan min bror fick en stor ny dataskärm :P
Kossan fick jag från min pojkvän :3
Älskar pillow pets även fast den är en fake :) De är sötare ju 030
Hajen är dock en äkta pillow pet :D


Postat av: Meja

jag fick också cupcake boken :D

2013-12-26 @ 11:47:52
Postat av: Matilda

mmhmmm! Gud vad cupcaksen ser goda ut *___*

2013-12-28 @ 15:21:01
URL: http://milliyes.blogg.se
Postat av: Pastelrainz

lägg ut receptet på cupcakes (julgranarna) riktigt snygga :D

Svar: Well. För att få till julgranarna så kan man ju använda vilket cup cake recept man vill ju .3.
Louise/Lomise

2013-12-28 @ 20:00:51
URL: http://pastelrainz.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0