Alicorn Twilight

Några har frågat mig om min åsikt om den nya Twiligth Sparkle.
I denna videon får ni se unjefär vad jag tycker om det.
XDDDDD
.
.
.
.
.
.
Nej men skämt och sido. (hahaha!... okej)
Jag tycker att det är lite synd att hon redan blivit en prinsessa. Inget kommer ju bli som innan. Jag gillade henne som en helt vanlig pony. Men i andra serier hade nog det slutat där. Och nu får vi ju en helt ny start! Det är ju kul! I guess.. :)
Kolla på videon nedanför för att få lite åsikter om det. Jag håller med om allt han säger! 
Allt förutom att jag är lite sur över att de klämde ihop hela storyn i bara ett avsnitt.
Det hade blivit bättre med två avsnitt tycker jag. Dock för att bara vara ett avsnitt var det typ perfekt!! 
 

Postat av: saifeng

jag tyckte att låtarna kom lite för ofta...

Svar: Fast det var ju ett musikal avsnitt så ^^
Louise/Lomise

2013-02-20 @ 08:24:46
Postat av: Meja

på den första videon (asså opening) så ser man inte apple jacks huvud. för twiligt har för stora vingar :D

2013-02-20 @ 20:23:10
URL: http://mejakawaii.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0